Nu exista produse in cos Vezi cosul Intra in cont

Acasa  |  Oferte speciale  |  Noutati  |  Suport  |  Cum cumpar?  |  Stiri si noutati  |  Contact
Selectati limba:

Retururi de produse

Procedura Retur Produs

In cazul in care solicitati returnarea unui produs va rog sa completati Cererea Retur Produs si sa o trimiteti pe email la Account Managerul care se ocupa de dvs sau la sales@servel.ro pentru aprobare. Returnarea produsului direct la sediul Servel sau prin curierat rapid fara cererea de retur completata si aprobata, nu este luata in considerare.

Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:

- Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari
- Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, ridicarea de la sediul Servel sau receptia la domiciliu prin curier – puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
- Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

- Produse ce v-au fost livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Servel.

- Produse defecte in perioada de garantie
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie pot fi trimise la sediul Servel daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie Servel.
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service al producatorului daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie din partea producatorului.

NOTA
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. Daca produsele au fost aduse pe comanda speciala sau au trecut 15 zile de la achizitia lor, Servel isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului de marfa cu exceptia produselor reclamate defecte.